2018 m. rugsėjo 17 d., pirmadienis

VIENAS, DU, TRYS

PRADEDAM!


SU RUGSĖJU! ;)















Ar tik ne statybos? :)






Tepam tepam rankeles... ;)
Tapyba žaisliukais









Tapyba vandeniu...






Pelėdžiukai - draugai - taisyklės







Gytė  "į statybininkų pasaulį mintyse"
Augustas "aš norėčiau būti statybininkas"
Gytė "aš esu archeologė"
Augustas "kaip Mikis kasinėju smėlį"
Gytė "čia bus vandens labirintai, kai lis lietus"
Herkus "gal sukuriam žaidimų kambarį?"
Julius "ne, čia bus viešbutis"
Joris "ate darbininkai, susitiksim rytoj statybose:) "
Augustas " čia Prancūzijos ilgieji keliai"
Herkus "aš iš Lietuvos, jeigu matysiu, kad nesidalinate keliais, tai žinok iš karto užaugsiu"




 Kitą dieną...
Julius "čia buvo seni laikai. Po grindiniu. Dar radau raštų. Po plytomis yra kinų raštų. Įtariu, smėlis yra netikroviškas. Senovėj žmonėm nebuvo gamtos, buvo tik smėlis, buvo tik kiniečiai. Negalėjo rašyti raides lietuviams, galėjo tik kinų raštais. Jų kalba - šing šiong šing šiong"
Gytė "tai ne senovės kinai, tai indėnų raštai ir Prarastoji Atlantida. Pakilo vandens slėgis, buvo 100. Čia turi būti ir skeletų"
Julius "mes aptikom kaulų žymes"
Augustas "reikia gerbti mano tėtį, šiandien mano tėčio gimtadienis!"
Gytė "Atlantidos žmonės buvo labai stiprūs, niekad nenaudojo vandens, tik kai labai norėjo gerti"
Julius "pažiūrėkit, radau čia - pirštų raštai"
Joris "piramidės raštai buvo senovėje, tokias plyteles statė, kad nieks nežinotų, pastatė lietuviškas"
Gytė "sakoma, kad yra Baltijos jūroje"
Julius "aš, kai buvau prie jūros, radau visokių keistenybių"
Herkus "čia juodas deimantas pagamintas iš juodžemio, kai jį palieti, tampi puikiu"
Augustas "šita keistenybė dabar juoda, o buvo ne tokia, dedam keistenybes į karutį"

Joris "užuomenas renkam, tai gal ir išspręsim šitą uždavinį!
;) :) ;) :) ;)









Konstravimas iš kaštonų











Komentarų nėra:

Rašyti komentarą